Samen verder - Reisverslag uit Nerja, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Samen verder - Reisverslag uit Nerja, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Samen verder

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

01 Oktober 2012 | Spanje, Nerja

Zon, zee, strand ... alsof het noodweer er nooit geweest is.
Na 5 min te liggen bakken was het zo warm dat je wel een duik in het water wilde nemen. Dit keer middagje aan het zwembad gelegen.

Sochtends onwijs luxe ontbijt gehad, met chocoladebroodjes jammie. Daarna de stad ingeweest om even wat boeken te kopen in mn tweedehandsboekenwinkel. Zeer geslaagd, suzanne vermeer, robin cook en nog een paar boeken.

rond 5 uur richting het vliegveld om mirna op te halen. Eerst geprobeerd de auto alvast op te halen en alles t regelen. Arghh wat een gedoe dit keer. Werd alle kanten opgestuurd in de parkeergarage (iedere maatschappij zit aan een bepaalde hoek vd garage) na 1.5 uur gelukt pff.. nooit meer een auto huren bij record cars. Je denkt een auto te huten voor een bepaalde prijs nou dat bedrag kan je verdubbelen! Gelukkig is dit niet bij iedere maatschappij maar wel deze..zucht.. hebben wij weer.

Nog staan kletsen op het vliegveld met een oud nederlands echtpaar dat op hun dochter en kleinkinderen aan het wachten waren die ze 2jaar niet gezien hadden. Erg bijzonder om dit zo t zien...

En zodra mirna er was op naar de auto en naar Nerja. Er heen gereden zonder probleem.Alleen parkeren ging iets lastiger. Na eindelijk een plekje te hebben gevonden te horen gekregen van onze hotel eigenaresse dat de auto toch echt ergens anders heen moest. pff waren we zo blij met dit plekje.

Tassen in onze kamer gezet, onwijs lief klein schattig hotetje en prima kamer, snel naar de auto en opnieuw opzoek naar een parkerplek. Daarna heerlijke lasagne gegeten en alles in het spaans geregelt jaaj trots. Al word er aan het einde nog altijd gevraagd waar ik vandaan kom, nee duidelijk geen spaanse, blijf door de mand vallen ;)

Stukje terug gewandelt door Nerja naar ons hotel. Typisch spaans, leuke nauwe straatjes. Erg veel sfeer, muziekanten op straat .. hier wordt je gewoon vrolijk.

• 02 Oktober 2012 - 10:20

Oma :

en nu !!!!!!! nog een hele fijne vakantie< met jullie tweeen!
    liefs van hier.