On the road - Reisverslag uit Granada, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Granada, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

On the road

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

02 Oktober 2012 | Spanje, Granada

Wel we zijn inmiddels beetje aan de auto gewend... niet helemaal dol erop. Trekt niet zo goed op en erug langzaam de bergen op. Beetje in zelfde snelheid als de vrachtwagens ;)

Nerja bekeken bij daglicht, wauw. Onwijs mooi. Naar de Balcon de europa. Beetje sceptisch eerst, balkon van europa yeah right. `nou yeah right...wat een uitzicht onwijs mooi. Heerlijk ontbijt gehad hier... jammie..

We hadden eigenlijk al besloten een leuk strandje op te zoeken met de auto. Maar toen we even vanaf het balkon naar beneden keken zagen we het perfecte strandje. Verscholen tussen de rotsen, paar trapjes omlaag maar dan was je er ... beauty.
Het water is alleen onwijs koud, echt een koude stroom. dus het is niet echt dat ik uren ga zwemmen in de zee. En Mirna krijg ik er tot nu toe nog niet echt in ;) Komt nog wel.

Eind van de middag doorgereden naar Granada. Bijzonder hotel / camping achtig waar we verblijven. Het was niet echt duur, maar het is dus een camping vlak langs de snelweg. Nee ik zeg het verkeerd naast de snelweg, de afslag hiernaar toe is de vluchtstrook. Maar opzich heeft het wel iets.
Wel de kleinste douche ever gezien hier, ik pas er niet eens fatsoenlijk in :) gelukkig heb ik er geen probleem mee om met koud water te douche, scheelt dat de temperatuur lekker hier is. (28 graden ).

Onderweg naar Granada kwamen we langs Lanjaron. Voor degenen die het niet hebben gevolgt. Dit was mijn oorspronkelijke plek waar ik 2 maanden zou verblijven op de trekking ranch. Snel verder gereden ;)

We zijn Granada ingeweest. Was niet helemaal overdonderd.
Wel even geshopt en lekker ergens gezeten. Verder rond gelopen. Naar de Alhambra zijn we niet meer geweest. Beejte uit tijdnood en ook vanwege de warmte overdag. Volgende keer ?!

We hebben ons ontbijt al ontvangen, in een plastic tasje, boterhammetje en croissant met pakje drinken. Morgenochtend snel richting RONDA. Kan haast niet wachten ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 18646

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: