Zon !!! - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Zon !!! - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Zon !!!

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

30 September 2012 | Spanje, Torremolinos

Hoi Allemaal,

Eindelijk voorbij met die regen ! Sinds gister eind middag is het gestopt met regenen en de zon schijnt. Vanochtend zo hard zelfs dat ik er wakker van werd, heerlijk. Heerlijk ontbijt gehad, wasje gedraaid en nu wachten op de was en dan op naar het strand !
Want het is warm ..zo warm dat ik niet kan wachten een duik te nemen in de zee :)

Gisteren niet zoveel gedaan. Geshopt in Malaga en daarna wandeling gemaakt langs de zee. Zo lekker...
Ik vind het hier zo rustgevend en vriendelijk plaatsje absoluut een aanrader. Oke er zijn veel nederlanders, maar eignlijk vind ik het ook wel fijn om zo nu en dan wat nederlands te horen !

Mirna ga ik morgen ophalen van het vliegveld, gisteren nog even laatste dingen dorogenomen via facetime. Ideaal die ipad ;)

En voor de mensen die zich zorgen maken ik kan behoorlijk goed op mezelf passen. Volgens mij heb ik nu al meer dingen ondernomen dan een aantal mensen die ik ken en het er aardig vna afgebracht. Dus ik kan goed op zelf passen !

Ik zou zeggen ik hoop dat het in nl een beetje mooi weer is zo niet helaas maar ik ga genieten :D

ohh en voor vanavond staat er iets erg intressants op het programma al denk ik niet dat iedereen het gaat waarderen dat ik dit ga doen ! Sorry fem!

• 30 September 2012 - 11:04

Mirna:

Jaa, mij ophalen :D ik vind t leuk, kan me vanmiddag online inchecken en vertrekhal kan ik dan ookal vinden.
    Vanavond lekker nog een warm badje nemen en dan morgen op naar t vliegveld!
    Xxx tot morgen, veel plezier vanavond!