Altijd zon in de costa del sol behalve nu - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Altijd zon in de costa del sol behalve nu - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Altijd zon in de costa del sol behalve nu

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

27 September 2012 | Spanje, Fuengirola

Hmm regen en regen. Geen zon in de cost del sol. Dus fuengirola by rain !

Leuk stadje, veel shops erg gezellig. Vanavond rondje langs de boulevard in de hoop dat het dan droog is. Ik denk dat als de zon hier schijnt het erg gezellig is.

Vanmiddag shoppen in `miramar ' erg groot winkel centrum ben benieuwd.. ben erg toe aan wa lange broeken en een jas. Want die heb ik dus niet bij me :) ohh en misschien iets anders dan slippers

Kijk alleen maar een excuus om te shoppen die regen

  • 28 September 2012 - 13:20

    Mirna:

    poncho's mee? :O ik wil nieeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 18630

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: