Prado del Rey - Reisverslag uit Prado del Rey, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Prado del Rey - Reisverslag uit Prado del Rey, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Prado del Rey

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

23 September 2012 | Spanje, Prado del Rey

Waar ik nu ben..verliefd op de omgeving wauw !

Maar laat ik bij t begin beginnen. Beetje raar gaan slapen. Allemaal nieuwe kamergenoten alleen nog niet ontmoet. Wel had ik door da het allemaal kerels waren aangezien ze overal kleren hadden gedumpt ( herenkleding ).

Deze heren waren niet zo zachtjes toen ze om 4 uur snachts gingen slapen. Licht ging aan voor 15 min ofzo om zich om te kleden tas nog eens te bekijken haha ach ik slaap ook wel met licht aan. Sochtends had ik er dus geen moeite mee lawaai te maken zoals jullie begrijpen.

Mn nieuwe voornemen is om mn tas wat logischer en makkelijker in te delen. Zodat ik niet meer hoef te zoeken naar wat ik nodig heb. Ergens deze dagen ga ik mn tas opnieuw pakken... maar nu nog even niet.

Auto opgehaald op het vliegveld, ik verwachte een mini auto maar bleek een mooie ford fiesta te zijn. `meevaller'

Onderweg naar Prado del Rey... langs de kust heel eind gereden en vervolgens langs ronda richting prado del rey. Was van plan even een mini stop te maken in ronda, maar toen ik zag dat het al 33 graden was en ik werd moe. `toch besloten snel door te rijden! Wat een omgeving, bergen met uitzichten wauw.

Eenmaal in het dorp want veel meer is het ook niet. Besloten eerst maar is even iets te eten gaan halen. Want dat had ik overgeslagen in mn hostel. Die droge boterhammen met jam daar kan ik ook wel zonder. (haika vrees t zelfde ontbijt als jou)
Op zoek naar een pin. Wat een lief schattig centrum. `muziek was er, kinderen op straat aan het spelen, mensen op terrasjes ..echt een spaans dorpje. Erg leuk om te zien. Jammer genoeg was er niks open qua supermarkt dus wat drinken gehaald en terug naar het hotel.

Het hotel..wauw paradijsje!
De sfeer is hier zo anders als in de stad. Veel vriendelijker, openhartiger. `mn tas werd omhoog gedragen, wat echt heerlijk is dat ik die inmiddels 20 kilo zware tas niet de trappen op hoefde te tillen hihi. Mn hotelkamer is klein, lief 2 pers bed onwijs mooie badkamer en een balkon waar je u tegen zeg. Zo balkon wil ik thuis ook. Uitzicht over de olijfgaarden en het zwembad.

Het zwembad waar ik als enige lag te zonnen en te zwemmen. Met een duikplank glijbaan en uitzicht vanaf mn bedje. Oke ik ben verliefd... het is hier echt geweldig. Ik ben fan van zee/strand maar als je dit hier hebt is het absoluut t overwegen waard!

Ben uitgenodigd om mee tapas te gaan eten straks in het dorp. Eerst dacht ik even een avondje rust zonder mensen. `maar zon lief aanbad kan ik niet afslaan. En nja ik ben dol op tapas.

Morgen wordt ik opgehaald voor een paardrijrit van 4 a 5 uur met picknick. En wordt daarna weer netjes hier afgezet. Ben heel erg benieuwd ... kan niet tegne vallen heb ik eigenlijk al besloten ;)

  • 23 September 2012 - 19:06

    Hai:

    Klinkt goed dame! Eet smakelijk met de tappa´s, leuk dat ze je meevragen! (vast lekkerder dan de borterhammen met jam;) Ik ben jaloers, ik maak me op voor de nieuwe werkweek (by the qay, mijn nieuwe baan is super leuk tot nu toe!!) Adios amigos! xxx

  • 23 September 2012 - 19:14

    Rowanne :

    ohh goed om te horen en de 4daagse werkweek? vol e houden ?????

  • 23 September 2012 - 21:52

    Hai:

    Had zelfs een 5 daagse werkweek omdat ik op vrijdag meteen een training had voor de methodiek waar we mee werken....dus 4 dagen moet goed te doen zijn hoor! ;) Eigenlijk denk ik dat de structuur van 4 dagen veel beter voor me is en heb vroeg tocht ook altijd full-time gewerkt, dus die 32 uur zal vast lukken! Was het etentje leuk?

  • 23 September 2012 - 22:10

    Rowanne :

    Jaa erg gezellig! Heel gastvrij samen met nog een duits gezin waar ik morgen ook mee ga rijden. Net nog heerlijke wandeling gemaakt ! Gaat je lukken!

  • 24 September 2012 - 19:07

    Hai:

    Oeps paar tikfoutjes hierboven, vaker mijn leesbril op doen ^^ maar gezellig klinkt het daar! We zijn allemaal een beetje jaloers het weer is hier nu echt niet prettig (plens, plens, plens....). Hoop dat je een leuke dag had! X

    ps: lief dat je oma even had gesproken! Ik zie haar ook nog wel eens naar Spanje gaan, ze vertelde over de mooie olijfbomen.....;)

  • 26 September 2012 - 19:31

    Mama:

    Hoi dame,

    Reis naar de kust goed gegaan? Valt het weer mee?
    Ik zit nu achter de computer mn bordje leeg te eten................dat mag als je geen kroost in huis hebt;-).

    Helmy heeft het niet gered.

    Veel plezier op je nieuwe stekje, ben benieuwd hoe het daar is.

    liefs mama

  • 26 September 2012 - 20:28

    Rowanne:

    ohh wat erg !!!! ja ga nu wat typen.. mja was wel te verwachten! heel erg voor de kinderen!!!

  • 26 September 2012 - 20:28

    Rowanne:

    ohh wat erg !!!! ja ga nu wat typen.. mja was wel te verwachten! heel erg voor de kinderen!!!

  • 26 September 2012 - 20:28

    Rowanne:

    ohh wat erg !!!! ja ga nu wat typen.. mja was wel te verwachten! heel erg voor de kinderen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 18635

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: