malaga day 2 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu malaga day 2 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

malaga day 2

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

22 September 2012 | Spanje, Málaga

Mn eerste officiele nacht in een hostel zit erop. Mn bed lag prima, stapelbed en ik lag boven. Voelde me alleen soms beetje bezwaard om te draaien aangezien bed nog erg kraakte hehe

Mn kamergenoten kwamen eigenlijk omstebeurt binnen. De jongen net nadat ik op bed lag rond 2 uur. Werd telkens wel even wakker toen er iemand binnen kwam. Maar ik ben wel gewend snel weer in slaap te vallen dus eerlijk goed geslapen.

Rond 9 uur mn bed uitgegaan en snel onder de douche. Dat is wel lastig aangezien je 1 badkamer waar de wc en douche in zitten voor 4 kamers a 6 personen. Je snapt het ...zodra je iemand uit de badkamer hoort gaan snel die kant kant op rennen. Het scheelde dat de meeste met een kater nog in bed lagen ;)

Daarna ben ik even rond gaan lopen om de buurt is even te verkennen in daglicht. Erg frustrerend om te zien dat de treinhalte welgetelt 2 min lopen zou zijn als ik dit in 1x goed had gedaan ughrr de tijd nog even gevult tot 11 uur.

Om 11 uur werd ik opgehaald voor de citytour. Er zouden heel veel mensen mee gaan, maar ik was toch de enige vanuit dit hostel. Hangover ?!?! Beetje gekletst erg aardige kerel en vervolgens nog wat hostels afgelopen om vervolgens naar een verzamelpunt te gaan. Uiteindelijk met een groep van 12 personen. Single en stelletjes erg varierende groep. Begonnen met een rondje voorstelen hmm oke zie jullie hierna nooit meer maar ach wil best wel vertellen wat ik hier kom doen. Vakantie houden...iedereen dus eigenlijk. Maar wel leuk om te horen waar iederene vandaan komt: Finland, Rusland, Engeland, Amerika, Duitsland en uiteraard Nederland.

`mn doel voor de toch was voornamelijk de weg beetje te leren kennen. Alle praatjes nja niet echt mn ding. Geschiedenis is niet mijn favo laat ik maar zeggen. Uitzichten waren amazing. Mooie kerken gezien, leuke straatjes nog wat onderlinge spanning meegemaakt tussen de officiele citytour en mijn free city tour. ZO mochten wij niet voor een kerk staan als zij met dr groep daar was agh nja dan niet. Door een onwijs leuke markt geweest. Konden daar even shoppen nja 15 min. Heerlijk fruit gekocht en erg goedkoop! Je snapt dat we 30 min later nog niet compleet waren. Dus onze tourguide opzoek. Al kwan het erop neer dat iedereen rondjes om elkaar liep haha
Als afsluiter naar de haven woww wat een haven en wat een cruise ships giga... niet te geloven dat ik daar binnenkort ook op zit :) Nog even wat tip gekregen om naar t strand te gaan.

Tsja het strand. Het is niet het schoonste, mooiste, goedkoopste strand. Een echte stadsstrand. Maar ik lag op he zand en had zee en mooi weer dus wat zeg ik.. strand..
Ik had mijn rugzak mee met mn ipad misschien niet heel slim maar ik was van plan INTERNET te regelen. Dus kon niet echt uitgebreid zwemmen wel jammer.
Na een tijdje zat ik blijkbaar naast 2 nederlandse meiden. Die net terug kwamen van heel eind zwemmen.. je snapt het tas weg. Ohh zo sneu...alles moeten laten blokkeren. Ik durfde hierna mn tas niet echt alleen te laten zoals jullie begrijpen.

Daarna lekker gedoucht opgefrist en richting malaga zambrano. Hier eindelijk internet geregelt voor een maand. En geshopt...dat kan je hier eruggg goed. Vorige keer tot 3x toe niet kunnen shoppen in malaga vanwege 1.feria.2.de dag na feria is alles dicht en de 3e keer nieuwe feestdag jaja 4 maal is scheepsrecht.
Niet veelgeshopt hoor maar wel een strandtas die was gesneuvelt ! Zit nu weer in het hostel heerlijk in de bar. Lekker rustig hier ;)

morgen auto ophalen en richting prado del rey

  • 22 September 2012 - 23:35

    Bianca:

    Zie dat je het weer naar je zin hebt daar in Spanje geniet er nog lekker van.
    Wil je voor Denice nog van die schoentjes met hakjes meenemen rood met zwarte stippen maatje 35 als dat nog bij je bagage in past hoor.

    Groetjes uit Terneuzen

  • 23 September 2012 - 01:31

    Mama:

    Lekker slapen zodat je uitgerust in de auto zit.

    liefs ik

  • 23 September 2012 - 09:11

    Hai:

    Hiiii Row, Grappig he in een hostel, vaak klets je daar sneller met andere mensen dan in een hotel. Is je ontbijt wel okay. En wat uitvoeriger als de broodjes jam die wij in Londen kregen? Leuk dat je de omgeving nu wat beter kent. Geniet! Liefs van mij xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 18647

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: