torremolinos - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu torremolinos - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

torremolinos

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

16 Augustus 2012 | Spanje, Torremolinos

hola,

mn eerste dag alleen zonder iemand om me heen ging onwijs snel. Wat een heerlijke dag. Vanochtend geprobeerd uit te slapen al had iemand bedaacht dat ik perse om 8 uur moest reageren op een sms en erg volhoudend was ;)

Eerst is even de winkeltjes hier bekeken, dat had ik in al die tijd nog niet gedaan. Een leuk tweedehands boekenwinkel gevonden die ook nederlandse boeken hebben. Tijdje rond gehangen leuk ouderwets winkeltje.
Rond 12 uur lag ik weer heerlijk op het strand. `rond 20 uur werd ik opgehaald om paard te rijden aan het strand. `heel fot zonder cap gereden... heerlijk en fout.Ik weet het , maarja zo zonder cap geeft echt een gevoel van vrijheid haren los lekker galopperen door de zee... (renate you love it ..) fotos volgen nog. Soms moet je die dingen gewon doen en even niet over de gevolgen die evt kunnen komen nadenken. Was heel gezellig met nog een meid die alleen rond reist zij komt uit oostenrijk. Gezellig mee gekletst helaas vertrekt zij dit weekend al. Wel gegevens uitgewisselt, je ontmoet zo wel een hoop mensen.

Nog even door de straatjes van Torremolinos gelopen en wat gedronken in centro nu lekker slapen..morgen spullen weer inpakken op naar de volgende bestemming!

  • 16 Augustus 2012 - 23:47

    Volhoudend Iemand:

    Lastig he, zo'n volhoudend iemand ;-)
    Gelukkig alle botjes nog heel en fijn dat je lekker hebt paard gereden. Enne....................dingen doen en even niet over de gevolgen na denken...................daar zullen we het nog wel een keer over hebben.
    Goeie reis morgen en voor nu lekker slapen.

    xxxx ik

  • 17 Augustus 2012 - 09:17

    Femke:

    Haha gelukkig kwam je die boekenwinkel tegen :P Zit je iig niet zonder nu! Veel plezier daar!

  • 17 Augustus 2012 - 09:25

    Mirna:

    Hihi, idd fijn van die boekenwinkel! Of kom je ook een eind overweg met je E-books?
    Wat een leuke verhalen allemaal, ik wil ook snel naar je toe komen!! krijg steeds meer zin in als ik 't allemaal zo lees! Ik moet nu opfrissen en naar 't werk, vnvnd mn verjaardag vieren. Zin om onze verjaardagen te vieren!!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 18614

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: