Verdere plannen - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Verdere plannen - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Verdere plannen

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

15 Augustus 2012 | Spanje, Torremolinos

Dit berichtje schrijf ik vanuit mn heerlijke bedje op het strand van torremolinos! Zojuist hotel met balkon geboekt bij algeciras in de buurt van tarifa. Daar blijf ik van vrijdag tot woensdag.

Ik wil daar orka's en walvissen in het wild spotten. Ik ga proberen of ik daar met een natuurorganisatie mee kan. Via internet ziet het er onwijs boeiend uit nu hopen dat ik mee kan varen met hun en niet een toeristen boot. Zou graag meer willen weten en dat kan een bioloog vast super uitleggen.

Morgenavond ga ik weer paardrijden over het strand kijk er nu al naar uit. Heb al wel een hoop spullen (rij kleren, schoenen etc) mey mn ouders mee gegeven anders is het reizen strax haast niet te doen met zon loodzwAre koffer. Dus nog 1 rijbroek in mn bezit en 1 paar oude gympen de rest zomerkleren...

Torremolinos is net benidorn basterd, humor hier. Wat den haagse oudjes die weigeren engels te praten en stug volhouden. Ja ikwil een blikje bier, waar is mn wisselgeld, jonge jonge dat duurt lang... Ja dan zeggen ze wat van de jongeren.
Al zijn sommige oudjes ook wel erg schattig.. 80+ die elkaar insmeren cute.. Hoop als ik zo oud ben ook nog op t strand lig !

  • 15 Augustus 2012 - 20:45

    Renate:

    Orka's en walvissen spotten in het wild?????? Woeha!!!! Neem aub heel heel heel veel foto's/film......
    ....by the way: biologen zijn ofcourse prachtige mensen......

  • 16 Augustus 2012 - 09:34

    Hai:

    Het lijkt me daar heel mooi in de omgeving van de Gibraltar. Ik had net een filmpje bekeken over walvissen, dolfijnen en orka´s in die omgeving, ziet er idd cool uit.

    Row geniet ervan en een mooie tijd daar! We lezen weer verder over je avonturen! Ik ga morgen naar de UK (is ook leuk en we hebben hier eindelijk een lekker warm weertje....) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 18624

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: