Algeciras - Reisverslag uit Algeciras, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Algeciras - Reisverslag uit Algeciras, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Algeciras

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

17 Augustus 2012 | Spanje, Algeciras

Hola,

Zojuist aangekomen in mn hotel in Algeciras. Lange reis er naar toe. Toch besloten via malaga te reizen, dus een klein stukje terug. Aangezien ik de bushalte in torremolinos niet echt kon vinden veilig voor de trein naar malaga gekozen en vanaf hier de bus te pakken. Voelde ook wel zo fijn. Is namelijk het begin van bijna alle busreizen en dan weet je tenminste zeker dat jij enje tas mee kunnen. 2uurtjes moeten wachten voordat er plek was in een bus... Deze bussen zijn erg gelieft!

Gelukkig had ik een plekje maar werkelijk alle dorpjes aan de kust hebben we aangedaan, jeetje pff... Na dik 3 uur met de bus.
Onwijs veel marokanen in de bus want hier is de oversteek naar marokko. Tot nu toe nog niet heel erg onder de indruk.
Maar ben ook moe, het is hier warm, onwijs drukke straat voor de deur morgen met de bus naar tarifa! Wie weet ziet het er dan heel anders uit hier;)

Beetje klein marokko is het hier wel! Niet helemaal mn ding!

• 17 Augustus 2012 - 18:50

Mama:

Eerst maar even bijkomen van de lange reis. Werkt de airco?
    Mn eerste dag werken zit er op..................en ook heel warm,tja.

Mirna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Van mij mag je morgen al naar row toe ;-)

• 17 Augustus 2012 - 18:51

Rowanne :

Ja airco werkt gelukkig haha! Morgen maar is verder kijken! Ja lkkr warm? Strand is verder weg dan ze op booking.com zeiden grr waarom maken mensen het altijd mooier dan het is

• 17 Augustus 2012 - 22:10

Oompje :

elk nadeel heeft zen voordeel nu heb je ook heb je ook de gezellige dorpjes aan de kust gezien :)
    en wij hier maar klagen over ons opbaarvervoer maar geloof als ik van jou zo lees dat het hier nog wel mee valt:)
    hoop dat je die visjes te zien kijgt haha de dolfijnen en orca,s
    En row zo als altijd veel plezier en wijzheid is je tour en keuzes