Voorbereiding op nederland - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Voorbereiding op nederland - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op nederland

Door: rowanne

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

10 Oktober 2012 | Spanje, Torremolinos

Na een flitsend bezoek aan Marbella weer richting Torremolinos.
Eerst nog een tussen stop in Crocodilos parc.

Wat Steve Irwin kon kunnen wij natuurlijk ook ;)
`even knuffelen met crocodilo ' wel een peutertje want het doel was wel met al onze spullen dit keer weer weg te gaan. Zeer geslaagd en dit keer nix achter gelaten. Voor fotos zie facebook bij zowel mirna als die van mij !

Snel de tassen gedropt in het hotel en op naar Malaga. We moeten ons voorbereiden op Nederland, voor mij 2 dagen voor mirna iets langer. Aangezien het hier savonds rond de 22 graden is we het hier al aardig fris vinden laat staan wat we van 5 graden vinden..brrr Dus sjaal, muts, trui, lange broek check ! Zit inde handbagage kan me er alleen nog nix bij voorstellen dat het echt zo koud is. Ach moet 2 dgn doorbikkelen ;)

Savonds Torremolinos laten zien aan Mirna. Inmiddels ben ik er al aardig vertrouwd geraakt. En genietend van onze laatste echte avond samen in Andalucia.

Van slapen kwam niet vele terrecht aangezien onze buren ook nog aardig actief waren. En het behoorlijk lang volhielden ;) Tot uurtje of 2 snachts maar zitten kaarten met muziek aan ...

Vanochtend richting Selwo marine parc gegaan. En daarna richting vliegveld. Waar we nu aan het wachten zijn.. vol verbazing dat onze koffers perfect aangewicht zitten die van mirna keurig 15 kilo mijne iets zwaarder :p en nu wachten totdat we kunnen inchecken... wachten duurt lang!

• 10 Oktober 2012 - 22:01

Mama: