Nieuw Auteur :P - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu Nieuw Auteur :P - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Rowanne - WaarBenJij.nu

Nieuw Auteur :P

Door: Mirna

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

07 Oktober 2012 | Spanje, La Línea de la Concepción

mirna:
Vandaag genoten van ons laatste heerlijke all you can eat ontbijt in ons luxe hotel en daarna vertrokken naar de stieren-route.
Deze lijd je langs de plaatsen; Jerez de la Fontera,San Jose del Valle,Paterna de Rivera,Medina Sidonia,Benalup-casis Viejas,Alcala de los Gazules,Jimina de la Fontera,Castelar de la Fontera en San Roque
Hier worden stieren gehouden en grootgebracht. En inderdaad we hebben er honderden gezien! Ver af en dichtbij. Zelfs 1 waar geen hek voor zat... Gelukkig hadden we niets roods aan, Gheghe.

Heerlijk door het gebergte gereden, helemaal in ons element! Tussendoor pitstop tussen de stenen een plasje doen naast de auto en dan weer verder bergje af.
De route duurde ongeveer 4 uur met als eindpunt ons volgende hotel in La Linea de la Concepcion. Uitzicht op de zee, en als je naar rechts kijkt de berg van Gibraltar!Daar gaan we morgen een kijkje nemen, zeer benieuwd!

Vanmiddag hier voor de deur aan het strand gelegen, pootjes baden, schelpen en stenen zoeken lekker luchtig tijdverdrijf en daarna lekker gaan opfrissen voor een wandeling om te kijken waar we morgen de grens over moeten. Tegenover zat een BurgerKing, hier maar een Wopper menu gegeten en zo op gemakje door het centrum terug gelopen.
Nu tas inpakken voor morgen :D

• 07 Oktober 2012 - 21:26

Oma :

heb het gelezen!!
    jullie zijn toch wel een paar zondags kinderen;
    om jaloers op te worden.
    1797 keer bekeken!! dat is toch veel hoor.
    veel plezier op jullie laatste drie dagen.
    liefs van hier!! doei !!

• 08 Oktober 2012 - 08:49

Mama:

Hoi nieuwe auteur,

Ben erg benieuwd wat jullie van Gibraltar vinden. Groetjes aan je medereizigster.
    En nog veel plezier.

liefs Liesbeth

• 08 Oktober 2012 - 19:46

Hai:

Jullie hebben dezelfde humor! En wat een leven daar!

Rowtje dankjewel voor je lieve kaartje!

Geniet nog ff meiden! xxx