eerste dag finland - Reisverslag uit Kauniainen, Finland van Rowanne - WaarBenJij.nu eerste dag finland - Reisverslag uit Kauniainen, Finland van Rowanne - WaarBenJij.nu

eerste dag finland

Door: Rowanne

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

29 Maart 2007 | Finland, Kauniainen

vandaag is het de eerste dag hierin finland. Vanochtend vroeg , kwart voor 6 vertrokken naar roosendaal om eefje op te halen en daarna op naar duitsland, vanwaar we vertrokken. Nou heb op het vliegveld nog nooit zon strenge controle gehad. Echt alles werd gecontroleerd en gefouileerd. Heel streng en duurde ook lang voordat we door konden lopen. We waren daarom maar net op tijd voor het vliegtuig. Het is hier wel anders, ontzettend veel bomen... en het is lekker weer. Even een dipje gehad, want de kamer is wel kleiner dan had verwacht. maar daar wennen we ook weer snel genoeg aan. We hebben al boodschappies gedaan enstraks gaan we hier nog de buurt verkennen. Dus dan kan ik wat meer vertellen.

  • 29 Maart 2007 - 14:18

    Caroline:

    Zo Rowanne je bent geariveerd. Leuke site we zullen hier vaak op kijken om jou in de gaten te houden ha ha ha. Trouwens een leuke foto.
    Wij wensen jou heel veel succes met je stage en ontzettend veel plezier als je vrij bent.


    Heel veel groetjes uit Terneuzen van de Kuikjes.

    P.S. tot schrijfs.

  • 29 Maart 2007 - 16:46

    Oma Van Weelden:

    fijn dat jullie goed aangekomen zijn,hier was het vandaag de hele dag grijs en guur weer.morgen lekker de stad verkennen zeker. groetjes oma

  • 29 Maart 2007 - 20:11

    Liesbeth:

    Hebben jullie al een verkleedpartij gehouden? Zo hebben we jullie niet op het vliegtuig gezet.

  • 30 Maart 2007 - 08:51

    Rowanne:

    haha, nee ma die eerste foto was nog uit engeland.

  • 30 Maart 2007 - 12:32

    Caroline:

    Hoi, en lekker geslapen zo'n eerste nacht in Finland. Hoe is het weer eigenlijk bij jou? Je kamer lijkt nog wel mee te vallen zo op de foto. Ik ben benieuwd wat je allemaal te melden hebt. doei.

  • 30 Maart 2007 - 14:42

    Dorianne:

    Hej Ro,

    Echt balen joh dat die kamer veel kleiner is dan verwacht! Met z'n tweetjes op 1 kamer...pff nou ik doe het je niet na hoor, 5 weken lang. Petje af ;)

    Zo vandaag dus naar school geweest. Klassikaal werd er even heel vluchtig besproken hoe het op je stage gaat.
    En wonder boven wonder, het gaat bij iedereen natuurlijk GOED. Lang leven de eerlijkheid ;)

    Daarna kwam Jack nog even in de klas. Wat bleek, we moesten niet a.s. donderdag op school zijn voor les, nee gister avond al. Had die doos (ow sorry) van een Patricia verkeerd in de brief gezet. Handig :S !!!
    Dus hij heeft zeer vluchtig alles doorgenomen.
    Bij mij kwam het er dus op neer dat als ik 1 keer meer 'weet ik niet' had ingevuld, ik gewoon was geslaagd. Lekker dan :S
    Maar goed, nu ga ik voor die 8 ook!

    Daarna dus naar Mireille, voor haar 19e verjaardag. Dat was wel gezellig. Gebak als lunch en daarna nog wat chips en borrelnootjes om de maag te vullen.

    Ow ja ook nog even melden...
    Het blijkt dus dat op donderdag 12 april, ja hoe verzin je het, er een examenfeest is. Erg gezellig als er tot nu toe 1 persoon (jij bent de gelukkige) geslaagd is.
    En dat ook nog eens terwijl jij en Eefje in Finland zitten!
    Er waren drie keuzes, golfen ergens bij Hoogerheide, iets van midgetgolf of zo in de Heen of in Roosendaal wat drinken en eventueel eten bij Elcorazon.
    Kiezen is dus niet nodig, jij snapt ook al wel wat het wordt: Elcorazon.
    Het leuke is dat school dit natuurlijk speciaal voor ons organiseert, maar wij weer opdraaien voor de kosten...en bedankt.
    Ik geloof ook niet dat er echt behoefte is naar dat feest, heb hier en daar al mensen horen roepen: 'Ik ga niet!'
    'Ik ben nog niet eens geslaagd'
    'Zelf betalen?!'.
    Dus ja het zal mij benieuwen wat de opkomst die avond zal zijn.

    Zo, ik geloof dat je nu wel aardig op de hoogte bent van onze belevenissen, hier in ons kleine kikkerlandje en op onze 'geliefde en zo goed georganiseerde' school.
    Heel veel succes en plezier verder en ik zal elke dag even kijken of er weer avontuurlijk nieuws is vanuit Finland.

    Kusss Door

  • 31 Maart 2007 - 12:02

    Monique Brouwer:

    Hoi Rowanne,

    Leuke site, ik zal zo af en toe eens kijken naar jullie belevenissen. Ik wil je via deze weg van Harte feliciteren met je "DIPLOMA DOKTERSASSISTENT" Goed gewerkt. Ik ga er van uit dat je op de diploma-uitreiking niet alleen staat. Een groot aantal van jullie gaat het halen, ze hebben gewoon pech gehad.

    Heb het leuk, ga zo veel mogelijk uitdagingen aan en tot snel,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kauniainen

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 18643

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: