Nog een paar daagies - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rowanne - WaarBenJij.nu Nog een paar daagies - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rowanne - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagies

Door: Rowanne

Blijf op de hoogte en volg Rowanne

27 Maart 2007 | Nederland, Bergen op Zoom

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover.. dan ga ik voor 5 weken naar Finland. Of ik alles al heb.. uhm nee.
Heb het zo druk gehad de laatste weken. Heb me rijbewijs gehaald, heb te horen gekregen dat ik al me examens heb ik gehaald zonder her allemaal super, daarnaast loop ik ook nog stage van 8 tot 5. Uiteraard heb ik ook nog een hoop rond gereden. Maar weinig tijd dus om echt de stad in te gaan om nog al me spullen te halen die ik nog nodig heb.

Maar het zal allemaal best wel lukken! Al moet ik misschien de eerste dagen in Finland eerst uitrusten haha.

Voorlopig is me tasje voor de helft gepakt..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergen op Zoom

Rowanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 18636

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 25 Oktober 2012

Andalucia

19 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: